MOPEDBIL

KLASSE AM147

Trinn 1

Trafikalt grunnkurs (varigheit 17 timar)
Før du kan ta køyretimar eller byrje med lærekøyring, må du ta trafikalt grunnkurs. Først når kurset er fullført, mottek du eit bevis som gir deg rett til å lærekøyre. Trafikalt grunnkurs er obligatorisk for alle og varer i 17 timar, med innføring i grunnleggande forståing av føring av motorvogn. Du må være fylt 15 år for å ta kurset på trafikkskulen.

Trinn 2

Køyreteknisk opplæring (varigheit 4 timar)
På dette trinnet skal du lære grunnleggande kunnskap for sikker mopebilkøyring, ansvaret knytt til køyring med mopedbil, og bruke mopedbilen reint køyreteknisk.

Trinn 3

Trafikal opplæring (varigheit 6 timar)
I dette trinnet skal du blant anna lære om trafikksystemet, trafiakantgruppene og interessemotsetningar, veg og vegmiljø og god køyremåte med mopedbil.

Trinn 4

Avsluttande opplæring / landevegskøyring (variheit 4 timar)
No nærmar du deg slutten på opplæringa, og det kan då være lurt å søkje om førarkort. Det må gjere før du kan ta teoriprøva. På dette trinnet skal du bli så god at du kan køyre på ein ansvarleg måte og i god samhandling med andre trafikantar.

I dette trinnet skal du blant anna øve på:

• Krysse og køyre inn på og ut av større veg

• Køyre på landeveg

• Køyre i ulike trafikkmiljø

• Reflektere rundt dine eigne erfaringar og vurdere dine evner i å køyre mopedbil

Om du som elev ikkje har nådd nivået for å kunne køyre sjølvstendig i trafikken, krevs det fleire køyretimar for å nå forventa nivå.

Har du førarkort for traktor?

Om du har førarrett for traktor (klasse T) har du også førararrett på mopedbil AM147, og det er ikkje naudsynd med meirundervisning for å køyre denne køyretøyklassa.

Det er ingen praktisk prøve (førerprøve) i denne klassa. Det er kun teorieksamen ved en trafikkstasjon, og denne kan takast tidlegast den dagen eleven fyller 16 år.

Kurset for mopedbil (klasse AM147) kan gjennomførast hos alle våre avdelingar i Volda, Ulsteinvik og Moa (Ålesund).

Prisar

Dette er alle obligatoriske kjøretimer som har en pakkepris på 10.990,-

Det må nevnes at all trafikkopplæring er individbasert, dvs at det kan komme flere timer i tillegg for å få opp elevens nivå, om det ikke er der etter disse 14 obligatoriske kjøretimene.

Mengdetreningstimer som kommer i tillegg koster 800 kr pr kjøretime.

Alle timer/avtaler som ikke benyttes, eller blir avbestilt etter fristen på 24 timer må betales i sin helhet. Det er 48 timers avbestillingsfrist på all obligatorisk opplæring.